Pages

Wednesday, February 23, 2011

Khas Untuk Sahabat Blogger MO (Follower)

SEBENONYE aku da lame nak orang review blog aku ni. Ye lah, blog aku ni pon tepape jek aku rase. So bile ade orang review dan bagi komen, at least aku tau le mane cacat celanye isi blog aku ni.. interface die ke.. layout die ke.. kan? Tapi aku tau aku ni bukanle blogger popla pon.. sape la yang sudi nak review blog picisan aku ni. Huhuhuhu..
Tapi aku terbace kat blog
Muslimah Optimis ni yang tertulis die akan wat review blog yang jadi folower die. So why not aku mencube kan? Da lame aku tau tapi mase tu takde. Skang ni de mase sket.. So untuk membolehkan blog kite direview, de syarat-syaratnye. Jom kite terjah pe syaratnye..
1. Letak header blog MO dan link Laman MO sekali..
(kalau tak mau letak header letak link Laman MO pun dah ok)
2. Kenapa anda menjadi Sahabat Blogger MO atau Follower Laman Muslimah Optimis?? Mestilah ada sebab kan..
3. Sila tinggalkan url entry anda di ruangan komen...

Ok, nape aku jadi folower blogger MO ni? Erm.. aku suke dengan kebanyakan entri die. Islamik dan agak memotivasikan. Banyak memberi semangat dan rase positif pade diri pembace blog MO ni. Pade aku la kan, kekadang kene ade tulisan yang mengajak kite ke arah kebaikan. Pendek kate blogger MO mengambik pendekatan berdakwah dalam bentuk tulisan. Alhamdulillah.. teruskan usahe MO ni. Muge mendapat kebaikan dan sejahtera slalu dalam rahmat Allah.

Oh ye, aku follower yang ke 200 kalo tak silap (jenuh mengire.. siap gune kalkulator lagi cik MO oi..)

Sekian, terime kasih. Errr.. mau join juga ke? Skodeng kat
sini untuk detail dan keterangan lanjut.
Penjejak Mimpi:
Semangatnye cik PM nie.. :)

10 comments:

Muslimah Optimis said...

assalamualaikum..terima kasih kerana kesudian menjadi follower dan selalu menjengah ke Laman Muslimah Optimis.. IsyaAllah Moa kan terus menulis...

insyaAllah MO akan godek2 blog PM jugak...

Penjejak Mimpi said...

MO: time kasih daun keladi. Lepas2 ni singgah le lagi yek... :)

Ati Masrif said...

macam pahlawan wanita gitu..

ada masa nanti kak ati akan terjah


Jom baca: CARA LETAK LINK ENTRY DALAM KOMEN ANDA

sissyira said...

salam

besh kalau org sudi review blog kita, nak buat gak tapi tak mahir mana.huhu

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Kak G juga tak mencari nama or populariti.
Juga memang jenis tak banyak songe ... Kak G selalu cuba lihat dari sudut positifnya & menghargai yang baik.
Asal tak ada unsur lucah & tak ngutuk ... dah baik la tu! Tak gitu? :)

Penjejak Mimpi said...

kak ati: ala-ala serikandi gitu.. jenguk la blog MO ni. mmg berbaloi.. hehehehe... :)

Penjejak Mimpi said...

syira: akk tunggu syira bukak segmen review blog blogger lain.. :)

Penjejak Mimpi said...

kak G: betul tu. saye stuju. mane2 yang baik tu kite jadikan teladan... yang buruk tu kite jadikan sempadan... :)

Muslimah Optimis said...

assalamualaikum... maaf atas kelewatan menggodek2-godek blog PM untuk direview...

http://ukhwah-dhearty.blogspot.com/2011/03/blog-review-oleh-mo-4-bicara-seorang.html

sila mai jengok.. blog anda direview... terima kasih

Penjejak Mimpi said...

MO: time kasih sbb sudi godek dan review blog cik PM ni.

Segale komen amat dihargai dan insya allah akan diperbaiki dari mase ke semase..

p/s kembang kuncup dah idong ni.. ngeee