Pages

Wednesday, February 16, 2011

Bosan!!

Aku rase bosan.
Dan skang aku nak tido.
Aku harap esok pagi menjanjikan sinar bahagie untuk aku.
Dan juge untuk ko, die dan sume orang.
Penjejak Mimpi:
Angin sengal melande..

8 comments:

mary ann ;) said...

sy pon doakan semoga esok hari akak akan lebih baik dr hari nie..huhu ;)

Penjejak Mimpi said...

Ann: thankz Ann... :)

Mawar Puteh said...

nak join tdo jg la............

Penjejak Mimpi said...

MP: mane leh tdo skang? Tdo time rehat kang.. Jom reramai... hehehehe

Amy Syaquena said...

alamak nak cakap join tido dah siang terlambat la pulak hehe..

faztee said...

jgn tdo lg..tunggu mlm kang

Penjejak Mimpi said...

Amy: takde istilah siang atau malam kalo nak tdo. Kalo rase nak tido tu kan.. tido ajek.. :)

Penjejak Mimpi said...

Faztee: btl tu. tak nikmat tido siang..
(pesanan dari sorang kaki tido. hahahaha)