Pages

Monday, February 21, 2011

Meeting.. meeting..

SEBELUM break tadi de miting unit. Berlangsung dalam 2-3 jam. Aku sampai naik bosan. Sori la. Aku bukan jenis suke nak miting-miting ni. Kene lak kalo aku yang kene amik minit. Lagi le rase cam nak muntah ijau. Tapi kali ni bukan turn aku. Naseb bek.. :)
Dalam miting tadi memacam le yang dihighlight kan. Termasuk le pasal odit 5S. Da dibuat pecahan tugas. Aku kene handle pentri. Argghh!! Walaupon aku suke makan tapi nak handle menghandle ni lemah tui. Banyak le mende yang nak di ejas balik. Nak kene pikir la pulak ape yang buleh diapgredkan dalam pentri tu. Hmmm... (<-- nada mengeluh padehal tahu tuhan tak suke orang yang mengeluh. Jahat aku ni!!)
Pastu sembang pasal projek RMK-10 lak. Lepas ni kami sume akan bizi. Nak kejarkan 2 projek yang akan tender; Parlimen dan Halal Hub. But priority more to Parlimen la. Bese la.. projek high class. Yang letihnye kuli-kuli ni ha.. Berlari dan berkejar buat sume tu macam tak cukup tanah.. Setelkan sume tu macam esok da tak sempat lagi. Tau-tau pospon. Takpon KIV.
Aku cakap ni based on my experience la. Macam pojek Maahad Tahfiz tu. Berkejar bagai nak rak. Aku nak cuti pon pikir banyak kali. Puas kene marah (padehal bukan salah aku pon), bersengkang mate nak buat.. rase angin satu badan pon ade.. balik umah pon sambung wat drawing (gile keje kah aku?). Setel sume, alih-alih KIV. Tak tensen ke? Eh! da out of topic lak aku ni.. :)
Lepas miting tu, ngadap big bos jap. Diskas pasal takwim 2011 lak. Aku da lame siapkan 'frame' takwim tu cume nunggu nak diskas dengan die jek. Ate, die duk asik bizi jek cane teman nak diskas dengan die? Naseb bek kejap jek. Die pon ade hal lain nak kene setel. Pheww!! Selamat aku.. Kalo tak mau sampai kematu b****t aku ni. Ngeeee
So kesimpulannye lepas miting ni aku kene wat 2 mende; takwim 2011 dan list name pengambik minit mesorat... Tak campur hal aset lagi. Huh!! Tensen rasenye.. :(
Penjejak Mimpi:
Surat atas meja ni pon belum disetelkan lagik.. :(

14 comments:

Kakzakie said...

Susun satu-satu,buat satu-satu,
jangan buru-buru, walaupun diburu. Cepat, pantas dan hebat...
Hehehe.... Isnin yang serba padat.

AdiaLuze said...

Bosan giler meeting kaann...Lagi kalau yang jenis kalau meeting taksah kalau takde 2jam...Hehehe

Penjejak Mimpi said...

Kak Zakie: yang obviousnye 2 mende tu ajek.. keje yang tak nampak tu sebenonye manyak... huhuhuhuu

Penjejak Mimpi said...

AdiaLuze: betul tu. i hate meetings!

Hanis MY said...

huhu tak shuke g mitim...

Penjejak Mimpi said...

Hanis: tau takpe.. :)

lianalovekhairi said...

naik biru dah muka handle meeting...Sebulan 4x meeting.Belum campur meeting2x lain selain MPT..

Penjejak Mimpi said...

LLK: tu la.. minte je tukar rekabentuk.. tak pyh nak biru2 muke handle miting.. hehehehe

Amy Syaquena said...

perkara yang paling malas sekali meeting la..bosan

lianalovekhairi said...

bila dengar PM kata lari mcm tak cukup tanah mcam seram jek bunyik nyer....betul ke kena lari mcm tak cukup tanah???

mia.lia said...

nsib budak2 xde meeting2
tp kitorang mlompat kalau cikgu2 ada meeting,,.hahahaha

Penjejak Mimpi said...

Amy: same la. Bile dengar nak miting tu serta merta mood ilang..

Penjejak Mimpi said...

LLK: seram? tak cukup tanah takpe lagik. Jangan tak jejak tanah. tu lagi seram wooo... (jejak mimpi lagik ok.. hehehehe)

Penjejak Mimpi said...

mia.lia: time skul korang suke la ye.. tunggu bile da keje nanti.. jeng jeng jeng.. :)