Pages

Tuesday, February 22, 2011

Lulu Caldina 1st Giveaway

TIME aku check komen kat entri yang ni, terbace komen dari Faztee. Katenye die de tag aku untuk giveaway ni. So lepas reply komen tu, aku pon jenguk le tuan tanah yang menganjurkan giveway ni; si Lulu. So jom kite tengok pe syarat-syaratnye.
- musti jadi folower blog tuan tanah --> udah lame dah..
- ID folower --> penjejak mimpi. nak senang cari, tuan tanah cari pic katun Free Gaza. Pic katun pejuang palestin.
- kene taruk banner dan link kat entri dan sidebar --> setel. ce tengok.. ce tengok..
- selitkan bloglist tuan tanah kat dalam blog korang --> bereh beb.. :)
- tagkan 2 orang --> erk.. tang ni aku lemah sket ni. ermmm... aku nak tag
Ann dan Hanis MY.
- da setel? Postkan link entri ni kat ruangan komen GA tersebut --> ok bos..
Nak tau detail? Skodeng kat sini; Lulu Caldina 1st Giveaway.
Penjejak Mimpi:
Lulu.. cam name panggilan untuk adik aku ajek.. Hehehehe

10 comments:

Hanis MY said...

wow kena tag..baiklah patik menurut perintah ehehe... arigatou! akan sy wat se"siput " mungkin hik2 gurau je...

apisv2 said...

slm perkenalan,
dtg dr blog abg ben;D

blog apisv2

Lulu caldina said...

Syarat-syarat sudah dipatuhi...Terima kasih sudi join 1st GA lulu...semoga berjaya yer..

Penjejak Mimpi said...

Hanis: se'sipot' mungkin? sipot ape? sipot b**i ke sipor sedut?
hahahaha

Penjejak Mimpi said...

apisz2: salam kenal juge.. :)

Penjejak Mimpi said...

lulu: ok. tqvm ya.. :)

MamaEma said...

GOOD LUCK!!!

Penjejak Mimpi said...

mamaena: tq a lot.. :)

lenloy said...

Dari blog Cik Lulu....semoga berjaya...

Penjejak Mimpi said...

lenloy: time kasih :)