Pages

Monday, April 25, 2011

Siapa Nak Join Bloglist falihinjasmy.blogspot.com, Sila Angkat Tangan Macam Saya..

KENE tag dengan dak Ann so dengan rase malu-malu kucen (nape nak malu lak?) aku pon menjoinkan la diriku ini dalam segmen yang dianjurkan oleh tuan tanah ni. Cite panjang-panjang aku tak rajin so terus aku nak gitau aku join sebab nak meramaikan kawan. Kawan-kawan takmo lawan. Yeah!!

Aku nak tag
Shima, Mama Hana dan FD. Mo detail sile klik kat gambo Usop Wilcha kat atas nun. Ce klik.. ce klik..


Penjejak Mimpi: Saje nak kasik sokongan moral.. :)

6 comments:

Faztee Danisha said...

ok tq..

Penjejak Mimpi said...

FD: Welkam.. :)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hari tu ada tag kReen utk GA kan ?
tetiba baru teringat lah..

ainnoraini said...

selamat pagi...
selamat menge tag...dan seronok meramai2kan kengkawan alam maya ni..

Penjejak Mimpi said...

Reen: A'ah.. Hmm.. pelupe ghopenye reen ni.. :)

Penjejak Mimpi said...

Kak Ain: Pagi pon da menjengah ke tengah hari pon.. :)