Pages

Tuesday, April 5, 2011

Beta Maafkan Kamu..

SYOK berblogwalking tadi dan terbace entri terbaru LLK iaitu 'Maafkan Aku Ye Penjejak Mimpi'. Eh, nape lak tetibe mak minah ni nak minte maaf kat aku? Eh, ade Penjejak Mimpi lain ker? So aku terus skodeng blog die.

Owh.. kisah kek batik. Hmm.. cite die gini.. semalam aku naik atas (more exactly ialah Tingkat 11; tempat dimane LLK membanting tulang empat kerat setiap ari demi sesuap nasi. Ayat paling skema). Pastu aku tanye die "mane kek batik? Cite kuat tapi abuk pon takde". Die senyum ajek.. Aku pon tanye sambil gelak. Tak le serius walaupon muke aku memang muke serius. Tak caye? Ce tanye Faztee Danisha. Die kenal aku lame dah.. (Tak pasal-pasal FD interprem).

Err.. aku rase terharu lak bile LLK ade ati nak bawe untuk aku. Sebenonye aku baru skali makan kek batik; Tomodachi buat. Dan da lupe rase die cane (Maafkan aku. Aku memang pelupe. Alasan paling keji, kan?)

Esok ade le kot rejeki aku nak makan kek batik yang LLK buat. Tak sabarnye. Pade LLK, beta maafkan kamu. Esok jangan lupe bawe untuk santapan beta, yaw!! Ahakz.. :)

(Imej aku songlap dari blog LLK. Tq LLK and sori sebab amik dulu baru gitau)

Penjejak Mimpi: Aku memang suke makan dan rase amat berbesar ati bile ade orang yang sudi beri aku merase makanan dowang.. :)

8 comments:

anne jasmine said...

owh sedapnya kek batik..... ap jenis kek la smue sdap.. huk2.. lapo...
T-T

Faztee Danisha said...

erk..tersedak le pulak..ade org sbut rupenye..
knal sjk dok dlm prut lg..xcaye?mmg pn
a;ah serius thp gaban..cer gumbire like me..erk xcaye lg..tny la cik PM..hepi

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam kenal PM,


maaf; baru sempat singgah.

Penjejak Mimpi said...

anne: suke makan kek ya? sy lak ade kek tertentu jek yang suke.. :)

Penjejak Mimpi said...

FD: PM muke memang serius tapi ade time ajek serius. Time keje memang serius. Time lain, macam manusie lain; normal.. :)

Penjejak Mimpi said...

azrina: it's ok. time kasih juge sbb sudi singgah ke 'teratak buruk' PM nih.. :)

Faztee Danisha said...

patik tak maafkan cik beta..kalu tak mo joint ini GA..patik tag cik beta la...
http://shares-something.blogspot.com/2011/04/1st-ga-suka-duka-tawa.html

Penjejak Mimpi said...

FD: Err.. beta da joint.. :)