Pages

Wednesday, April 13, 2011

Segmen: Aku Disebalik Dunia Blog

TERBACE segmen ni kat blog FD. Tuan tanah Jarijemariemas wat segmen untuk pomot blog blogger-blogger lain. Rase nak join? Sile usya kat sini.

Aku nak terus jawab soklan tuan tanah kedaung ni, ok?

Citekan tentang diri korang. Ce cite.. ce cite..

* Sorang yang serius pade keje. Pegang prinsip "Kalo nak wat keje, sile wat lek lok. Dan kalo rase nak wat keje cincai-cincai, baik tak yah wat langsung!".

* Addicted pade gejet-gejet IT (walau tak mampu nak beli. Berangan pon ok gak kan?).

* Kalo orang tak kenal, akan anggap aku ni serius dan sombong. Tapi kalo da kenal, sumpah makan sate 10 cucuk (6 cucuk sate ayam dan 4 cucuk saye daging) aku ni tak seperti yang disangke. Ahakz..

* Sorang yang komited pade frenship.

* Sanggup berhabis duit pasal hobi aku yang klasik tu. Ape lagi.. stem la.. :)

* Suke gi pantai dan menghayati keindahan alam.

* Suke kumpul sajak dan cipta sajak (tapi da lame tak buat. Kureng feel tu..)

Tujuan korang buat blog ni?

* Nak memenuhkan mase lapang

* Aku memang suke menulis

Selame korang berblog ni, ape yang korang dapat?

* Aku dapat ramai kawan yang datang dari pelbagai lapisan

* Banyak ilmu yang buleh dikongsikan dalam dunie blog ni

* Dapat tau dan blajar pelbagai ragam manusie

p/s Tarikh tutup segmen ni 16/4/2011 jam 11.59pm

Penjejak Mimpi: Aku yang bergelar si Penjejak Mimpi...

4 comments:

Nour Akmal said...

thanks sudi join segmen blog saya..

dh update segmen n blog awk dh di listkan..jom baca..=)

anny said...

singgah dari segmen KIC...
meh singgah blog Anny.. :)

Penjejak Mimpi said...

Nour Akmal: Welcome. Da jengah pon.. :)
TQ sbb wat segmen gini.. :)

Penjejak Mimpi said...

Anny: Tq. Sy pon da sunggah jg td.. :)