Pages

Thursday, April 14, 2011

Gugu Gaga 1st GA

TELAH ditag oleh ex-student aku; FD sejak semalam tapi takde mase nak buat. So ade mase sket ni aku nak buat. Ok, giveaway ni dianjurkan oleh blogger Liya dan dinamekan Gugu Gaga 1st GA.
Pade sesape yang suke makan tu, ha ape lagi? Cepat-cepat try. Mane nak tau kot de rejeki ke.. dapat le baucer Rasamas tu. Free ajek. Ha, cepat.. cepat..

Aku nak tag Mama Hana, Dalila, Ainnoraini, Anum dan Cik Moon.

Penjejak Mimpi: Da lame tak makan free...

16 comments:

Faztee Danisha said...

moge dapat le mkn free nt..leh share ngan sy x

LIYA said...

tq

ainnoraini said...

tima kasih ade name kite tu......

rase smlm ade folow tp mcm tak de jer gambar ku itew...

folow semula la ye...

Kakzakie said...

Asyik berGA ajelah PM sejak-menjak ni...:)

p/s: kakak bimbang sekali kalau kena tag.

lianalovekhairi said...

cupon tu LLk byk lagi tak pakai...Bayak jugak bagi kat kekawan aritu...huhuhuh

Penjejak Mimpi said...

FD: Insya Allah.. :)

Penjejak Mimpi said...

Liya: You are most welcome.. :)

Penjejak Mimpi said...

Ain: Tq yaw..

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Saje sonok2.. Nak memeriahkan suasane dan tande sokongan... :)

Penjejak Mimpi said...

LLK: Ye ke? Tak dapat pon? Ngeeee

lianalovekhairi said...

saleman dari rasamas yang datang promote kat kitaorang awal bulan 2 kot....last2x, separuh bagi kat En. din ;-)

Mama Hana said...

tq tag mama hana.............klu dapat leh p mkn kt rasamas giant trg...ehehhehe

Penjejak Mimpi said...

LLK: Sy pon sbnrnye da penah dapat n da penah gune pon kupon macam tu... :)

Penjejak Mimpi said...

Mama Hana: Welkam.. :)

アヌム ちゃん~~ said...

kalau dpt bile la boleh pakai baucer tu.hihi^^ nway thx ye~

Penjejak Mimpi said...

Anum: Kasik la kat orang yang tag ni.. hehehehe :)