Pages

Monday, April 4, 2011

First Day

ARI ni first day ex-budak umah aku masuk keje lepas cuti tanpa gaji setahun lebih. Die ke London menemankan hubby die amik master. Pagi, die kol ajak bekfes same. So aku terus stuju memandangkan aku bawak roti ajek. Lagipon da lame tak jumpe weh! Windu giler kat die (err.. harap die tak bace entri aku ni. Malu le pulok teman).

So kami decide makan mekdi. Then bercerite le memacam. Bese la stok bape tahun beb.. Padehal mase di London tu pon ade gak die kol aku skali skala. Tapi cite live lagi best kan..

Time lunch pon kami makan same. Hmm.. kalo de Gel (bace 'girl') lagi best. Mengimbas kenangan dulu; mase kami masih duk dan menyewa di rumah yang same bak kate omputeh 'live under one roof''. Nanti plan nak makan bertige lak. Miss that moment la.. :(

Sembang punye sembang, langsung lupe aku nak singgah Jusco. Aku plan nak beli lagi 2-3 buah buku stem lagi tapi da lupe nak wat camne?

Nampak gaye esok ajek le aku sambung nyusun stem tu. Jangan aku jadi malas udah ler.. :)

Penjejak Mimpi: Ade orang tegur aku tengah hari tadi. Katenye aku da kurus. Hahahaha.. Kurus ke? Mane ade kurus CC oi.. Saye ni melantak ajek mane yang sedap..

4 comments:

lianalovekhairi said...

nampak PM dengan member kamu tu....amboi2x!!!rancak bersembang..sampai kita lalu pun tak perasan ;-)

Penjejak Mimpi said...

LLK: ye ke? kat kantin ek? ermm.. PM pasan la LLK dengan sorang lagi tak ingat sape.. :)
mustile rancak bersembang.. da lame tak jumpe le katekan.. :) :)

Mama Hana said...

kita pun rindu kt kamu berdua......bila nak jmp nie...my hubby nak g Kl ujung bulan ni tapi, kita tak ikut...nak balik kedah....anak nakal sgt kena ada yg jaga...

Penjejak Mimpi said...

Mama Hana: Ye la.. da lame giler x jumpe.. Insya Allah kalo de rejeki tu pasti kite dapat ketemu lagi.. :)