Pages

Monday, April 25, 2011

Ole-Ole Dari Moscow

FIRSTLY aku nak ucapkan time kasih bebanyak pade Nor Moscow sebab akhirnye ape yang aku tunggu telahpon aku dapat. Erk! dapat ape lak ni cik PM? Hmm... aku dapat key chain dan fridge magnet la kengkawan.

Aku memang gile key chain dan sebelum aku dapat key chain dari Nor, aku dapat key chain dari London, pemberian ex-dak umah aku yang menemani hubby die amik master sebelum ni.

Kali ni key chain Holland (negara Belanda/Netherland) dan fridge magnet tertulis Moscow. Nice..

Nampak gaye aku kene 'semai' hobi baru iaitu kumpul fridge magnet lak. Err.. ade sesape yang nak kasik aku FM lagik? (tak malunye aku ni..)

Pe pon, time kasih Nor. Balik Malaysia nanti jangan lupe sms ya. Insya Allah kite dapat ketemu.. :)

Penjejak Mimpi: Reply dari Nor semalam betui-betui wat aku terharu.. "It's ok. Harganya telah dibayar dengan ikatan silaturrahim antara kita :>"

12 comments:

lianalovekhairi said...

mcmner boleh dapat nie???? jelesssnye

mary ann ;) said...

bestnyaaaaaaaaaaaaa ;)

akak, kalo dah byk sgt benda tu, bg sy simpan sikit okay ;) ;)

Miss b said...

pehh
moscow tu. best!

Penjejak Mimpi said...

LLK: Ade la... :)

Penjejak Mimpi said...

Ann: Mende ape tu? Kalo FM; errr... Kalo key chain lak; errrrrrrrrrrr.. (tetibe speechless).

Penjejak Mimpi said...

Abby: Yup. Memang best. :)

Kakzakie said...

Ingatan itu lebih bermakna dari bayaran wang tunai PM.

PM kalau nak fridge magnet kakak boleh beli kat kedai 2 ringgit. Boleh tak?....Hehehe.... tukarannya setem sepuluh keping. Oh...oh.... jangan maree.....

Penjejak Mimpi said...

kakzakie: Hehehehe.. kalo akak sudi, jangankan nyiru, padang bola sy tadahkan. Ngeee..

Pasal stem tu, sy takde hal. Sy pon banyak stem extra.. :)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

weeeee....sewonoknya.


kReen memang kumpul FM tau..

Penjejak Mimpi said...

Reen: Alhamdulillah sbb ade insan yg ingat dan sudi walaupon knl hanye melalui maya.. :)

Errm, tentu da penuh kat pintu fridge tu kan? Hahahahaha

Nur Ardilla Najwa said...

wah..bertuahnya ada ramai kawan mcm tu...=0

Penjejak Mimpi said...

Ardilla: Yup. Akk buleh anggap yang diri akk memang bertuah. Alhamdulillah.. :)