Pages

Monday, April 18, 2011

Monday Blues

HEHEHEHE... appa da cik PM nie. Pepagi lagi nak ber'blues' bagai. Saje cari mood.

Ujan pagi ni. Nak kua umah da gerimis sampailah ke opis tadi. Aku lak tak bawak payung sebab ingat tak ujan. Da on the way nak ke stesen lrt baru ujan turun.

So pagi ni macam bese; menyelesaikan keje yang tak sudah-sudah tu. Keje yang takkan abeh kecuali ko pejam mate terus dan selame-lamenye. So tunggu ape lagi?

Jom mulekan keje dengan semangat dan azam yang berkobar-kobar. Yeah!!

Penjejak Mimpi: Cayok.. cayok :)

6 comments:

Ati Masrif said...

dahlah monday...

hujan pulak ye...

coobaaannnn....


^____________^

Penjejak Mimpi said...

Kak Ati: Demi tugas akan ku gagahkan kaki ni melangkah.. :)

Mama Hana said...

walau macam mana pun kejer kena gak buat.........

Miss b said...

isnin hari malas.

urgh.

Penjejak Mimpi said...

Mama Hana: Betul tu.. SYMP le katekan.. :)

Penjejak Mimpi said...

AB: Kalo ikut malas, ari2 malas. X yah tunggu ari senin pon. Tp mane leh malas2.. :)

p/s skali skale ok lah.. ahakz