Pages

Thursday, April 14, 2011

Jom Makan Cikedis Beramai-ramai

AHAKZ.. sape suke makan cikedis? Jom aku blanje? Aku dengan 4 geng baru ni buleh blanje hangpa makan cikedis. :)

Sebenonye aku joint segmen ni, so lepas tu ade entri khas untuk aku dan 4 orang lagi. Dowang satu geng dengan aku; geng makan cikedis. Katne kami makan cikedis? Kat blog Bangku Kosong..

Pe pon tq pade Bangku Kosong sebab sudi pomot blog aku.

(Picture as usual taken from Google)

Penjejak Mimpi: Plastik cikedis ade gambar ayam main gitar.. :)

10 comments:

Ati Masrif said...

dulu kecik suka gak makan :)

lianalovekhairi said...

dulu2x selalu dengar ' jom makan cekedisss'..ingatkan cekedis tu macam jajan..rupenya cekedis tu jenama keropok, hehehe

Penjejak Mimpi said...

Kak Ati: Mase bebudak tu, mende ni macam wajib jek nak beli..
Bile da tue ni.. tak teringin pon.. kan?

Penjejak Mimpi said...

LLK: Keropok tu bukan jajan ke? :?

lianalovekhairi said...

sama ek....

MulutPayau said...

masa kecik2 dulu mmng suka makan......

sissyira said...

salam

suka sgt kita makna cikedis ni. =)

Penjejak Mimpi said...

LLK: Same ajek.. :)

Penjejak Mimpi said...

MulutPayau: Skang ni da tak suke ek?

Penjejak Mimpi said...

Syira: Nanti akk blanje ek?