Pages

Friday, May 21, 2010

Last Day..

Salam & selamat pagi..
HARI ni last day aku attend bengkel KIK (Kumpulan Inovasi dan Kreatif) peringkat cawangan. Bengkel ni stat ari Selase dan berlangsung selame 4 ari. Venue die pon tak jauh... kat Tingkat 11 cawangan kami pon.
Sebelum ni dikenali sebagai KMK (Kumpulan Meningkat Mutu Kerja). Ade le beza sket antare KMK dengan KIK tu. Pe bezanyer nanti insya allah aku cite lam entry yang lain. :)
Bile da macam ni banyak keje opis yang terbengkalai. Naseb baik design aku da siap. Ari Isnin baru ni tergesa-gesa aku setelkan drawing akustik. Alhamdulillah siap :)
Mane-mane drawing yang nak kene make-up tu, member aku yang tak attend bengkel tolong setelkan. Ala, tolong 'tacap' sket-sket jek...
Ari ni last day... Penceramah lain dari Intan Wilayah Tengah. Tak tau name die lagi. Harap today lebih interesting dari sebelum nih. Sebelum ni pon interesting gak. Mende baru.. ilmu baru.. pengalaman baru.. :)

0 comments: