Pages

Tuesday, May 25, 2010

Ari Ni Yang Tak Best..

ARI ni aku lalui dengan rase sungguh tak best. Ntah nape rase cam tak dapat trime keadaan kat opis today. Ntah... Rase 'bengkek' pon ade... rase fedap pon ade... Macam-macam yang aku rase.. Rase nak kol Tomotachi pon ade tapi die tu sah-sah bizi giler... Emel aku pon tak berbukak lagi.. Ker Tomotachi aku tu tak sihat? Minte-minte die sihat sejahtera dalam lindungan Allah swt. Kalo dapat sembang dengan die kan bes? Die satu-satunye kawan yang dapat mendamaikan jiwa aku yang kusut dan serabut.. Aku akan tenang bile dapat cakap dengan die.
Dah le petang ni de miting aset. Aku memang rase nyampah betul le nak miting-miting nih...
Arggghh!!! De sesape yang leh ganti aku miting petang nih?

3 comments:

me said...

rasa fade-up tu biasa la.. aku pn sama, +2 kalo ko pegang jawtan bnyk sgt & kwn opis ko yg lain x pegang jawatan apa2 n dok b'senang lenang. lg la sakit hatinya, betul x?

Anonymous said...

Banyak bersabar, tunaikan tanggungjawab yang diamanahkan itu dengan hati yg jujur dan ikhlas

penjejak.mimpi said...

Pasal jawatan tu aku tak kisah sangat sebab macam Fail Meja tu bos da serahkan kat orang lain. Untuk Latihan pon same gak.. Cume skang ni aku just kosentret kat Aset n KIK lak. Pakse dalam rela la tu... Wakakaka

Aku pon da malas nak pk sangat2 mende nih. Wat sakit ati n pastu kasik darah tinggi naik jek.

Sabor memang sabor... Tak sabor gue buleh jadi mereng, beb... Huhuhuhu