Pages

Tuesday, June 28, 2011

Bermonolog

SEBENONYE ko nak ape? Ce gitau kat aku terus terang. Kalo ko rase nak makan bege, ko cakap le ko nak bege. Kalo ko nak spageti, kate nak spageti. Nak nasi ayam.. nak chicken chop.. aku kasik dengan syarat ko gitau.

Kalo ko tak gitau ko nak ape, aku tak leh nak tolong. Nanti aku kasik ko nasi ayam, padehal ko nak roti canai. Last-last aku gak yang kene marah. Abeh, camno?

Penjejak Mimpi: Bosan dengan sikap orang lain yang suke lepas tangan nih!!

12 comments:

mary ann ;) said...

potong je tangan dia tu..lepas nie takleh dah dia nak lepas2 tangan nie haa ;) ;)

ainnoraini said...

nak penampar jer kot...hihihi

sabar ye..sabar...

lianalovekhairi said...

like 100x statement ainnoraini, hehehe

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tangankan je... kekekeke. just joke

Penjejak Mimpi said...

Ann: Kejamnye kalo gitu. Tapi kalo betui, best gak. Ekekekeke

Penjejak Mimpi said...

Kak Ain: Memang sabar la ni. Kalo tak sabar.... Hmmm... "kite bakor ajek. Kite bakor.." :)

Penjejak Mimpi said...

LLK: Ganas jugak minah ni ek? :)

Penjejak Mimpi said...

Lekit: LOL.. :)

Kakzakie said...

Kalau kakak terus tak nak layan. Tunggu dia nak mesti dia bagitau...

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: A'ah. Kalo macam tu senang sket, kan?

pencinta agung said...

~ok la tu..pastu dapat pulak pencen rm1...ape la nak bagi anak bini makan bila dah pencen nanti~

Penjejak Mimpi said...

PA: Sape yang pencen dapat RM1 tu?