Pages

Friday, July 1, 2011

PM, Sila Bersedia..

NI bukan PM singkatan Perdana Menteri ye tapi singkatan untuk Penjejak Mimpi iaitu aku.

Erk! nak ready kan ape ye? Hmm.. mental kot. Sebab aku dapat rase saat dan ketikenye bebile mase ajek aku kene mengadap big bos untuk 'menerangkan' status lukisan untuk kuarters kelas F aku tu.


Bile reviewnye pon aku tak pasti tapi semalam last day kene siapkan sume. Aku da siap untuk kelas F47 tu. Bile siap? Kalo tak silap, aku letak atas meja 'dia' last week tapi sampai skang langsung takde ape2 pembetulan yang perlu aku buat. Wah!! hebatnye PM sebab semakin teror membuat drawing tanpa ada sebarang amendment!! (PM, sile jangan berangan!!).

Ape yang aku rase skang? Aku rase satu perasaan yang sungguh 'tidak enak'. Aku yakin kene wat amendment tu last minit. Musti punye la.. :(

Yang kelas F Townhouse ni pon berterabur dah. Aku buat layout sket.. skematik sket.. lightning sket (tapi da siap sebab building die senang compared dengan F47). Kepale aku pon da pusing! Tunggu mase nak meletup aje nih!!

p/a Tu la.. nak mencabar diri sendirik kan? Da dapat pon. So skang ni ko rase tercabar tak PM? (ati aku berkate-kate)

Penjejak Mimpi: Sabar bebanyak.. (ni pon ati aku berkate-kate pade diri sendirik)

2 comments:

mary ann ;) said...

insyaalah semuanya okay punyelah akak. huhu

akak keje apa eh?? -_-"

Faztee Danisha said...

PM..ibarat kn je cam real PM..cabran nye banyak..amanh yg perlu di galas

pasar terapung

apa da hatyai