Pages

Monday, November 29, 2010

Gumbirenye..

Salam.

KHAMIS lepas unit aku de wat sesi 5S; menyisih sume dokumen kontrak yang da abeh tamat tempohnye. For info, sume dokumen gomen kene lupus lepas 7 tahun ye puan-puan.. lepas disemak dan disahkan oleh pihak terbabit; pihak audit, pihak arkib, bla bla bla.. Kami bergotong royong me'nyetel'kan 6 kotak kesemuanye. Bese la, kalo disuruh menjahanamkan memang cepat dan pantas. :)
So mase duk bertungkus lumus mengoyak dan menyisih sume dokumen tu, aku terjumpe stem hasil bernilai RM10. Gumbirenye aku.. Lalalalalalala... Bese aku jumpe stem hasil bernilai rm1, RM2 dan RM5. Tapi kali ni yang rege RM10. So sebagai pengumpul stem tegar, stem ni otomatiknye telah membuatkan aku epi sedikit lepas puas disakat dek dowang; dak-dak opis aku. Hmm... macam-macam bebudak tu... :)

Ni le rupenye stem yang aku maksudkan..

Penjejak Mimpi - penah kene gelak sebab hobi suke kumpul stem. Tapi ade aku kisah? Hobiku hobiku jua... :)

3 comments:

shima said...

nt sy ader stem sy bagi kak zu...nak tak?

Amy Syaquena said...

salam..

nanti kalau ada stem saya kasi kat akak ye..

p/s: amy follow sini, happy blogging ye

penjejak.mimpi said...

Salam.

To shima: kalo stem tu memang takde dalam simpanan, saye amik ler...

To Amy: Tq. Agak2 tu kire keping ke kire pukal? Hahahaha.. Same to u.. Happy blogging... :)