Pages

Tuesday, July 26, 2011

Bermain di Pasiran Pantai

PERGHH!! tajuk entri poyo giler. Sebenonye petang tadi aku dan rumet amik kesempatan berjalan-jalan di tepian pantai sambil menyedut udara kering kat pantai Cherating nih. Kebetulan aku memang suke pantai so memang tak lepas peluang untuk terus bermain air dan ombak kecik-kecilan tadi.

Lepas tu makan malam sket (nasi sikit tapi lauk banyak. Buleh tak?) sebab plan malam nak kuar. (Errr.. sebenonye kami pon baru sejam lebih sampai bilik dari makan kat satu restoran tu). Lepas solat maghrib tadi, terus kami bertige berkereta menuju ke 1 restoran yang kononnye murah dan sedap. Sampai sane, terus le nak order. List menu takde. Bile tanye da macam lain jadinye. Macam ayam dengan itik sembang. Tak paham.. :(

Nak makan ikan bakar but at last order nasi putih, siakap stim dan telur dadar. Bosan giler aku rase.. :(. Bukan sebab rege sebab regenye tak sampai pon RM50 untuk 3 orang. Cume aku rase cam tak berbaloi. Rase tak buleh masuk tekak aku ni dengan masakan tu tapi telan je lah. Da order takkan tak makan lak? Rugi duit je nanti.

Esok harap-harap takde la kelas malam sebab petang tu ingat nak ronda-ronda mengabihkan duit. Ceh!! macam le duit beribu-riban dalam akaun bank tu! Gaji pon tak sempat kua kan lagi ni so nak beli ape-ape pon kene berkire-kire sket. Err.. kad kredit terime tak? Ngeeee

Penjejak Mimpi: Nak meniage tapi cara macam da bosan nak meniage. Cane nak untung?

6 comments:

Anonymous said...

haha..aku boleh bayang bila ko kata itik dgn ayam sembang. mcm aku dulu2 jugak la..
kalo ke depan sket, ko smpai la ke kemaman..

pencinta agung said...

~xabis2 kreadit card...jgn lupe sourvenior saya....

Penjejak Mimpi said...

Puan Anon: Tau takpe. Aku duk tanye western ade tak? Die duk jawab "panas! panas!". Ntah mende yang panasnye tah!

Penjejak Mimpi said...

PA: Ape, ko ingat aku ni bersuka ria ke kat Cherating nih? Huh!! :(

lianalovekhairi said...

kedai makan kat sekitar cherating semuanya 'cekik darah'.

Penjejak Mimpi said...

LLK: Kami ade gak makan kat 2 restoran tu. Err.. takde la mahal sangat. Buleh la.. :) Kene pandai cari tempat makan yang murah dan sedap..