Pages

Sunday, July 10, 2011

Bersawangnya..

LATELY blog ni slalu jek aku biarkan tak berapdet. Manyak mende nak ditulis tapi dalam minggu lepas aku memang sibuk giler dengan odit aset yang dah pon diadekan pade Khamis lepas. Alhamdulillah rasenye takde le masalah sangat dengan pengurusan aset kat unit aku tu. Hehehehe.. see the leg la. Sape yang buat? Aku kan? (PM, tolong jangan riyak! Ianye syirik kecil!!).


Sibuk tak sibuk tapi bile balik umah tu depan tv pon buleh terlena. Minggu lepas aku langsung tak sentuh drawing. Ingat memang nak kasik habis apdet pasal aset tu tapi Jumaat tu aku lak cuti so tertangguh lagik keje aku.

Esok, aku da janji dengan pegawai pemeriksa aset 2 orang tu untuk emel kewPA-10 dan 11 kat dowang. Pastu lak pagi Jumaat tu bukak emel opis tengok-tengok ade lak emel dari urusetia aset nak kewPA-4 dan 5 yang terkini. Pastu big bos lak fowed emel yang same. Aiyak!! Mana mau lari ni ha?


Esok memang manyak mende nak kene setel nih. Yang urusetia tu pon nak esok juge. Pastu ade lagik la mende-mende nak kene setel esok. Sebab start Selase sampai Khamis tu aku ade kursus Pengurusan Fail dan Rekod. Jumaat baru ade kat opis balik. So by hook or by crook sume kene setel esok.

p/s Mulai esok aku da malas nak cakap banyak pasal ape yang berlaku last week. Lantaklah. Aku nak wat part aku ajek. Berkire? Memang aku berkire. So what?

(Credit to Google for the picture)

Penjejak Mimpi: Responsibility? It really does sucks!! :(

2 comments:

mary ann ;) said...

akak, saya datang bawak penyapu nak tolong sapu smpah kat belog akak nieh!!

kehkehkeh

Penjejak Mimpi said...

Ann: Tqvm. Alang2 tu vacuum skali ye.. :)