Pages

Monday, July 25, 2011

Kursus di Cherating, Pahang

ARI ni aku dan 2 orang lagi member bertolak ke Cherating, Pahang untuk menghadiri kursus Pengurusan Aset dan Stor. Kursus ni akan diadekan selame 4 ari bermule malam ni. Err, kalo ikut itineri nye la kan.. Tapi harap-harap malam takde la sebab rase cam nak tido awal jek. Penat la tu kunun :)

Kami bertolak dari stesen STAR Chan Sow Lin jam 10.30am dan sampai tadi lebih kurang jam 2.30pm lepas makan dulu kat satu kedai makan berdekatan hotel ni. Err, bertolak kat stesen Chan Sow Lin tu sebab da janji jumpe kat situ. Sampai jek aku tadi, terus kami bertolak ke sini menaiki kereta member. Aku sebilik dengan sorang lagi member (die budak admin) dan sorang lagi member baru; dari cawangan kejuruteraan ukur bahan. Kami menginap kat hotel Holiday Villa, Cherating. Ntah bape bintang hotel ni, aku pon tatau.

Alhamdulillah ok gak dapat 'kua' dari opis tu walau 4 ari ajek. At least dapat ilangkan stress dan pressure keje selame ni. Walau pade hakikatnye aku tau banyak keje yang menanti bile masuk opis Jumaat nanti. Bak kate member aku "keje ni sampai mati pon tak abeh..".

Ape pon, muge kursus ni beri banyak manafaat untuk aku dan sume peserta kursus, insya Allah.

Penjejak Mimpi: Terlupe bawak kamera :(

6 comments:

Lee-Yan-Naa said...

owhhh syoknye dapat kursus jauh2..sekarang ni kat opis da susah nak lepas g jauh..bajet asik takde je

Hanis MY said...

selamat berkursus...ala zannennya... lupa bawa kamera huhu...

Anonymous said...

lupa bawa kamera? ala.. apa guna xperia arc ko tu, 8.1mp la fren :p

Penjejak Mimpi said...

Lee-Yan-Naa: Boleh la kate sonok.. dapat lari dari timbunan keje-keje tu.. :)

Penjejak Mimpi said...

Hanis: Tu la kan? Padehal kamera duk sebelah hi-fi jek lam bilik tu tapi buleh lak tak terambik. Huhuhuhu.. :(

Penjejak Mimpi said...

Puan Anon: Ko ni.. jangan le heboh2. Malu le ai..

p/s Err.. aku tak khatam lagi le experia arc aku tu.