Pages

Sunday, May 22, 2011

Tahniah


RASENYE aku tak terlewat lagi untuk ucapkan tahniah pade Bai dan LLK sebab terpilih sebagai penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang untuk tahun 2010.

Aku tau pon sehari lepas majlis anugerah tu. Hehehehe.. Punye le lambat terime berite. Sebabnye aku ni bukan jenis nak tanye sangat mende-mende yang takde kene mengena dengan aku. Tak la kate aku baik cume ala, pe sangkut paut dengan aku kan pasal anugerah-anugerah ni? Kalo orang gitau, aku tau le. Kalo takde yang peramah gitau aku, sah-sah le aku tak tau. Sorang lagi yang dapat ialah TA unit Akustik. Dia same batch dengan aku masuk JKR ni.

Hmm.. personally aku rase dowang memang layak untuk dapat anugerah ni. Sebab aku tau dan kenal dowang memang komited dan amat bertanggungjawab dalam melunaskan keje.

Tahniah skali lagi kat korang. Muge anugerah ni menjadi pemangkin dan pencetus semangat pade kengkawan yang lain untuk berusaha meningkatkan produktiviti keje memasing. Tapi janganle anugerah ni yang dikejar dan dijadikan tujuan. Kalo dapat anugerah pon, rase puas tu takde. Ko takkan rase berbaloi dengan usaha ko slame ni. Keje musti mau ikhlas dan bukan ganjaran dan pujian yang dicari. Kalo tak, rase puas dalam melangsaikan keje tu takkan dapat dikecapi. Ingat tu.. :)

Penjejak Mimpi: Da penah merase kepuasan tu.. Alhamdulillah..

6 comments:

lianalovekhairi said...

tq Penjejak-Mimpi...Memang tak sangka tahun nie boleh dapat APC coz rasa ramai lagi yg layak dapat..

Penjejak Mimpi said...

LLK: Alhamdulillah. At least rase dihargai, kan? At least rs bengang kene maki sebelum2 ni da terubat.. Hehehehehe

Kakzakie said...

Samapi masa PM pun akan dapat juga...

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Sy da penah rase. Tahun 2009.. Alhamdulillah.. :)

Anonymous said...

terima kaseh la PM

Penjejak Mimpi said...

Enche Anon: Sesame bai