Pages

Saturday, November 2, 2013

Hanya Keranamu Dara..

SITUASI dalam koc merah jambu..

Sepasang merpati sejoli masuk ke koc merah jambu laluan Sg Gadut. Si teruna mahu bergerak ke koc sebelah (bukan koc wanita) tapi si dara memanggil sambil berkata: "takpe" sambil tersenyum. Lantas si teruna terus saja duduk di sebelah si dara.

Hmm.. sedangkan lautan api sanggup ku renangi.. apalah sangat kalau nak dibandingkan dengan renungan dan jelingan tajam penumpang wanita lain.. apatah lagi dengan stiker: "koc untuk wanita sahaja". Demi kasih ku turutkan juga.. hanya keranamu Dara..

Penjejak Mimpi: Geleng kepala saja..
Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

Kakzakie said...

Itu Dara tak ada perasaan malu ke?

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Tu lah kan kak? Patutnye biarkan aja si Teruna tu ke koc sebelah. Hmmm... macam-macam...

CIK TOM said...

hm pmndgn biase...pakwe follow skali dgn makwe msh koc wanita..xpatu2...

Penjejak Mimpi said...

Cik Tom: Tu lah pasal.. dah tak boleh berpisah sgt dah.. :(