Pages

Monday, November 25, 2013

Plan Baik Punya

"NANTI adik nak cubit nyaie.." Itulah ungkapan Rara time kami makan kfc sebelum bergerak ke Serendah rumah mak saudara malam Sabtu lalu.

"Jangan nak cubit mak ummi ya.." adik aku bersuara memberi amaran.

"Nak jugak!"...

Dan hasilnya memang bila ada peluang si kenit ni akan cubit nyaienya. Ishk.. ishk.. ishk..

Nota 1: nyaie = nenek perempuan dalam bahasa Jawa.

Nota 2: Gambar atas rambut baru Rara. Kurang kerinting tapi serabai? Maintain..

Penjejak Mimpi: Nakal.. tapi Andak tetap sayang Rara.. mmmuuahh!!

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

Kakzakie said...

Anak saudara dgn anak sendiri sama aje sayangnya PM...

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Betul tu kak.. sebab kasih sayang terlalu banyak dalam diri ini so tumpahkan aja kat anak2 buah.. hehe.. :)

CIK TOM said...

comelnya rara..geram tgk nak cubit pipi rara..hik3..

Penjejak Mimpi said...

Cik Tom: Budak banyak akal yang nakal tu...

Hasan Latip said...

Hehe...nakal tu yg banyak akal. Mcm jong kok member aku kata

tinot tiny said...

Mesti andak sayang saya jugak kan...

Penjejak Mimpi said...

Hasan Latip: Haa... tau takpe.. :)

Penjejak Mimpi said...

Tinot Tiny: Uwekk!! Tak langsung! Menyampah lagi ade la.. Muahahaha..