Pages

Tuesday, November 12, 2013

Kita Tunggu dan Lihat Saja...

PETANG semalam member dari JKR Kedah call. So kami bersembang la.. bla.. bla.. bla.. Kemudian tiba-tiba dia tanya:

Dia: Wei, pasai skim baru tu kan.. betui ka?
Aku: Hah, nape pulak? Bukan ke ko yang asyik tanya kat aku sebelum ni? Camne, pueh tak?
Dia: Ya lah.. tapi kan.. orghang selagi tak dak depan mata orghang tak caya. Cuba hang pikiaq yang SBPA dulu pun depa senang-senang ja kensel...
Aku: Hmm.. betul.. aku pun cam ko jugak. Selagi takde ape-ape aku pun malas nak over.
Dia: Tulah pasai. Aku pun pikiaq takmo sign sebab seniority kita ilang, hang tau dak? Rugi la kita.. Tapi budak-budak opis aku suma pakat nak sign... so aku pun sama la kot.. sign la..
Aku: Hmmmm...

Penjejak Mimpi: Tunggu je la....
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Qhaifa Nur said...

kita tunggu sajalah........

Penjejak Mimpi said...

Qhaifa Nur: Itulah kak.. kita tungguuuuuuu.....