Pages

Sunday, November 24, 2013

Kisah Berpindah ke Bangunan Baru

Sumber: Google
TAHUN depan semua cawangan yang berada di Mid Valley akan berpindah ke bangunan baru JKR di Jalan Sultan Salahuddin berdekatan Bank Negara. Tapi exact date nya masih belum dapat dipastikan.

Aku ni bila cakap pasal pindah ofis... aku dah start penat. Tu belum betul-betul pindah lagi. Kalau dah pindah? Aku rasa penat pindah dari ofis lama ke Mid Valley 5 tahun lepas tu pun belum hilang lagi tau! *Cis!! Biar betul PM ni?*

Minggu lepas ada mesyuarat Pengurusan Aset. Dan antara agendanya berkenaan pindah ni lah. So kami ni terpaksalah update itu.. kemaskini ini.. untuk memudahkan urusan dan proses perpindahan aset-aset ke ofis baru nanti. Tu tak cerita pasal nak buat pelupusan aset lagi.. bla.. bla.. bla..

Ada 2 dateline yang diberikan kepada kami. 28hb Nov untuk penyerahan senarai aset yang ditambah untuk pelupusan dan 15hb Dis pula penyerahan senarai semua borang-borang aset. Tang ni yang buat aku lemah dan malas...

Sesiapa yang involve dalam aset ni dia mesti tahu senang atau susahnya. Orang yang tak involve mestilah tak tahu kan? Bila nak update, kena buat berterusan sampai siap. Sebab semua borangnya berkaitan antara satu sama lain. Kalau ini buat sikit.. yang tu buat sikit.. lepas tu berhenti buat kerja lain.. alamatnya... :(

Penjejak Mimpi: Aku pun tak tahu bila nak start proses update mengupdate ni.....


0 comments: