Pages

Friday, November 1, 2013

Kalau Dah Hantu Durian..

SABTU lepas aku ada beli durian crepe kat KL Sentral. 4 ketul RM12. Agak gebu rupanya. Nyum.. nyum.. tak sabar nak makan. Nak naik lrt PUTRA aku simpan dalam beg. Buatnya kena sound dengan orang RAPID pasal bau durian tu nanti tak pasal-pasal aja. Jatuhlah imej aku sebagai 'wanita ayu'. Ahakz! *sila vomit siapa yang nak vomit*. Sampai kat rumah kan.. huhu.. pecah crepe aku tu. Yelah.. dah masuk dalam beg.. beg sandang (bag pack) pulak.. tau-tau ajalah.. Sedih betul aku.. Disebabkan sedih; dalam masa 2 hari habis 4 ketul aku balun! Heh heh heh...

Dan kelmarin, masa aku melalui 'jambatan bodoh' kat stesen lrt STAR Bandaraya tu, ada orang jual durian crepe. Mula-mula aku terus jalan.. lepas tu patah balik bila tengok rupa-rupanya budak perempuan tu jual durian crepe kegemaran aku. Hehe... beli lagi. Kali ni 6 ketul RM10. Dah rasa.. sedap woooo... lagi sedap dari yang dibeli kat KL Sentral tu. Kena pula makan yang baru dikeluarkan dari peti ais.. perghh!! menancap sedapnya.. hingga menjilat jari.. Kih kih kih..
Durian crepe yang aku beli kat lrt STAR Bandaraya. Gebu tak? Gebu kan? Kan?
Yang ni durian crepe yang aku beli kat KL Sentral. Gambar ni anak buah aku wasap. Kebetulan dia pun beli juga. Yang aku punya kan dah pecah? Tak senonoh untuk dipaparkan di khalayak..  Haha.. *ayat poyo*
Penjejak Mimpi: Kalau dulu time arwah abah ada.. musim durian.. kebetulan aku balik kampung.. dia mesti ajak aku beli durian. Ayat abah: "cari durian, kita?". Arwah abah memang tahu aku hantu durian..

2 comments:

tinot tiny said...

kata nak berdiet...

Penjejak Mimpi said...

TT: Tu makanan untuk orang diet la tu.. Haha..