Pages

Tuesday, August 27, 2013

Mana Gambar Raya?

ADA member blogger tanya: "mana gambar raya?". Huhuhu... sekarang ni baru boleh menjawab soalan.

Sebenarnya masa raya tu kan takda sekeping pun gambar raya yang sempat aku snap. Sebabnya... jeng.. jeng.. jeng... masa raya tu kan... aku kan... kena gastrik! So hukumnya? Bergulunglah aku atas katil! Membuta!! Makan pun tak.. minum pun tak.. tapi duk asyik mengulang masuk toilet!

Bukan takda adik beradik aku yang snap gambar raya.. ada.. tapi tak sempat aku nak transfer barang sekeping pun dari kamera diorang. Huhuhu.,,

Tapi semalam unit aku ada buat jamuan raya. Ada snap gambar... dah transfer cuma aku belum lagi buat entri. Masih belum ada feel nak bercerita pasal jamuan semalam. Heh heh heh..

Penjejak Mimpi: Masih mood raya lagi nih..

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: