Pages

Monday, August 19, 2013

Aik? Dah Menghilang?

BALIK petang tadi aku terkejut. Tiada langsung kelibat 'penipu-penipu' yang berkeliaran mencari mangsa di laluan ke stesen komuter Mid Valley seperti sebelum-sebelum ini. Ishk!! Takkan lah sebab entri aku sebelum ni kot? *bajet blog famous lah tu. Uwekk!! Takpa.. jangan risau.. aku tahu blog aku tak famous. Hehe..*

Dah berbulan diorang beroperasi kat situ. Member aku cakap mungkin diorang dah bertukar ke lokasi lain. H,mm.. apa-apa pun aku harap tiada lagi mngsa yang terpedaya dengan sindiket 'gores dan menang'  ni. Tolong ingatkan pada semua kaum kerabat anda; jangan mudah tertipu dan terpedaya dengan sesuatu yang 'too good to be true' ni.

Penjejak Mimpi: Sedikit lega bila tak perlu melihat muka-muka yang terpedaya. Rasa simpati...

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

ainnoraini said...

Selamat hari raya..tak ada gambar raya ke PM...

Kakzakie said...

Kadang tu dia senyap sekejap sebab tahu sedang panas tapi akan tiba masa muncul balik..

Selamat Hari Raya dari akak dan maaf juga ye:)

Penjejak Mimpi said...

Kak Ain: Selamat hari raya, maaf zahir batin kak.. Gambar raya? Takdo la kak Ain.. Hehe..

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Betul tu kak.. Tunggu bulan depan muncul lagi pemangsa2 nih..