Pages

Thursday, August 15, 2013

Kerana Dia Kah?


DAH beberapa hari aku asyik melayan dvd cerita korea. Sekarang ni sedang dalam proses melayan cerita Jewel in The Palace. Aku tahu ini cerita dah berkurun ditayangkan di tv satu ketika dulu tapi apa nak buat.. dulu takda masa nak layan.

Set ini ada 14 keping dvd dan ada 70 episod kesemuanya. Baru habis 40 episod. Lagi 30 episod. Huhu.. lamanya nak tahu kesudahannya.

Selain cerita ini berdasarkan kisah benar.. ada sebab lain yang membuatkan aku tertarik nak menghabiskan duit membeli dvd ini. Sebab lain ialah.. ehem ehem.. sebab hero dia iaitu Jee Jin Hee yang pegang watak Tuan Min Jung Ho. Hahaha.. macam budak-budak la pulak. Ishk.. takda lah sebab hero tu. Cuma aku memang suka layan drama-drama bersiri yang memaparkan kehidupan dulu-dulu.. kehidupan istana.. tak kisah samada drama Korea ataupun cina.

Mungkin ada yang fikir membazir duit aja beli dvd sedangkan aku boleh layan online. Betul tak? Aku lebih suka macam ni. Beli dvd dan lepas tu boleh layan bila-bila masa aku suka. Kan best macam tu?

Penjejak Mimpi: Aku tak kacau orang. Janji aku gembira. Boleh kan?

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: