Pages

Monday, November 9, 2009

Bicara Kosong - Part 1

Jam kat enset aku ni da tunjukkan time skang ni 12.34am. Tapi enset ni aku da cepatkan time ni. Bape minit cepat aku da tak ingat. Konon nak bagi aku lebih berdisiplin la... Ye r.. tak le lewat sampai ke opis atau ke mane-mane. Sesambil menukilkan sesuatu di blog ni, aku layan lagu-lagu yang aku da save dalam pendrive aku nih. Skang ni lagu nyanyian Sohaimi Mior Hassan. Tajuknyer aku tak ingat. Lame dah lagu nih.. Evergreen woo... Aku memang suke layan lagu-lagu lame nih. Sentimental value tuh..
Dua ari cuti tak g mane pon. So aku abihkan time terluang tu dengan zzzz... wakakaka... ye la, kes balas dendam la beb.. weekdays slalu aku bangun awal so wiken le baru dapat bangun lewat.. M i wrong? Hee hee hee. Cuti ni sebenonye aku plan nak gi umah kakak aku kat Nilai, Negeri 9 tapi keje aku manyak so kensel. Dalam pale ni banyak mende nak wat; especially drawing aku yang tertunggak. So cuti tu aku abihkan mase dengan basuh baju.. kemas bilik.. (wat 5S lam bilik sendirik). Malam semalam baru aku sentuh sket drawing aku tuh. Edit ape-ape yang patut. Tu pon tak abes lagik. Huhuhu... Bile la nak rajin aku ni ek?
Esok; ari Isnin (Monday blues datang lagi..). Banyak mende perlu aku setelkan esok pagi dan dalam minggu nih. Yang pasti drawing-drawing aku kene kuar minggu nih. Kalo tak banyak; sikit pon ok. At least sumthing.. Argghhh!! Bile kenangkan sume nih (erk! i mean bebanan keje) memang rase tak larat. But to tell the truth i love my job. "So wahai penjejak mimpi ko jangan nak suke suki jek nak merungut yek? Tanamkan dalam diri tu keje untuk mencari rezeki yang halal.. Jangan nak merungut!!" (sesekali bermonolog...)

Luse; ari Selasa (10hb Nov) kawan baik aku akan amik exam PTK. "Wish u a best of luck, sis. I know u can do it! chayok! chayok!!" Mase aku jumpe die jap ari Jumaat lepas; ade die gitau date untuk die exam (bertulis) and for presentation tapi aku da tak ingat.. Heh300x.. Kronik tui penyakit lupe aku nih... :)

Hmm... jam enset da 1.27am tapi aku tak ngantuk lagik.. Agaknye sebab penangan kopi Kluang Railway Coffee tadi nih...

0 comments: