Pages

Sunday, November 29, 2009

Bicara Kosong - Part 3

Jam da dekat 10.30pm nie. Mate cam ngantuk tapi aku tak rase nak tdo. Dalam bas siang tadi sepanjang jalan aku asik zzzz jek.. :) Memule layan tv gak cite Ghost Adventurers kat ntv7.. Pastu takde cite bes pon. Ntahpape le cite kat tv skang. Patutnye wiken kasi le cite bes-bes. Ini tak.. Nak pasang astro, rase cam tak berbaloi jek.
Aku sampai KL dari kampung around 5.15pm. Macam bese wiken memang akan 'jammed' kat area bus-stand Pudu so aku & penumpang-penumpang lain akan menapak ke Plaza Rakyat. Pastu aku amik lrt STAR laluan Sentul Timur. Perghh!! penat giler rasenyer. Da la lapor... Aku cume makan bekfes jek pagi tadi. Tapi takpe... itu kecik punye hal.. :) Lepas solat maghrib, aku masak nasi dan goreng ayam. Tambah le sket cili dan bawang. Tumis sket-sket ayam tu pastu siap.. Ringkas dan pantas. Ala.. untuk aku sorang makan... Alhamdulillah kenyang dan syukur atas rahmatNye... :)
Esok start keje balik lepas bercuti selame 4 ari. Rase cam malas pon ade nih. Dah le aku skang rase cam nak demam jek :( Tekak aku da sakit since las wik.. Stat petang tadi suare aku da len macam jek. Macam itik serati. Time kat bus-stand Medan Gopeng tengah hari tadi, asik le bersin berpuluh-puluh kali! Tak larat dah nak bersin!! And now.. selsema telah meng'attack' aku! Adehh!! Nak gi klinik ke esok nih? Malas lak rasenye nak amik cuti lagi/mc.. Cane nih?? Hmm... takpelah, esok pagi kalo larat aku gi le keje. Kalo tak....................

0 comments: