Pages

Thursday, October 3, 2013

She Is The Boss..

ON the way ke ofis tadi macam biasa aku berborak dengan member. Dia duk cerita pasal boss dia.. bla.. bla.. bla.. (off record la kan?). Lepas tu dia cakap: "i pun tak boleh percaya. I tak boleh nak jangka tindakan dia..". Respon aku sambil gelak: "that's why she's the boss. You can't predict anything from your boss..".  Terus member aku tu diam.

Penjejak Mimpi: Predict or unpredict... do i care?

Published with Blogger-droid v2.0.1

6 comments:

Kakzakie said...

Boss yg baik dihormati bukan ditakuti.. kena ada persepsi ini.

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Saya setuju. Memang patut seorang bos yang baik dihormati selagi arahannya tidak 'menyeleweng'. Hehe..

Ain Noraini said...

kalau kakain jd boss mcm mana la agaknya yee...sesakali nak merasa jd boss...chewahh

Ati Masrif said...

assalamualaikum,

kak ati dah jadi bos tapi di rumahlah..hehe

itupun mmg takleh nak jangka tindakan
sendiri..tgk pada moodlah...
mcm tu gak bos kan...lg2 wanita :)

Penjejak Mimpi said...

Kak Ain: Cik PM pun berangan juga nak jadi bos. Hahaha.. sesekali berangan best juga kan kak?

Penjejak Mimpi said...

Kak Ati: Memang tindakan bos kebanyakannya tak boleh dijangka tapi janganlah bertindak emosi tak kena tempat.. Ni tak.. emo tak habis-habis..

Nasib baik bos saya tak macam tu. Hehe..