Pages

Wednesday, October 30, 2013

Senarai Tugasan

SETIAP orang yang bekerja patut ada senarai tugas yang hendak dilakukan pada hari ini atau orang putih cakap "things to do today".

Kenapa perlu ada? Pada aku perlu untuk memastikan kelancaran proses kerja dan memastikan tidak ada tugasan yang 'pending' disebabkan terlupa atau leka.

Senaraikan tugasan yang perlu anda selesaikan pada hari itu dan tetapkan target atau dateline untuk anda siapkan tugasan tersebut. Cuba buat mengikut dateline. Inshaa Allah tiada kerja anda yang tertunggak.

Penjejak Mimpi: Hari ni nak settlekan HRMIS dulu..

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

Kakzakie said...

Kakak dari dulu memang kena buat kalau tak bimbang ada yg tertinggal atau terlupa. Tiap hari kena tengok diari/planner kerja lagi-lagi dah tua ni...

Ain Noraini said...

kak ain ada jgk buat senaraikan tugas...sebab takut lupa yg mana urgent kan..

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Tak kira tua atau muda.. kena buat untuk elakkan kita terlupa.. :)

Penjejak Mimpi said...

Kak Ain: Tu lah kan.. takut lupa je..