Pages

Monday, June 3, 2013

Lambatnya Nak Balik.. :(

KENAPA lah kursus kali ni macam tak best aja? Member sebelah aku ni pun cakap macam tu.. Sebab cikgu yang mengajar ni ke? Ataupun aku yang tak mampu nak catch-up segala yang diajar? Huhuhu..

Sekarang ni sedang tunggu cikgu masuk. Mungkin start jam 2.30pm agaknya.

Apapun, aku kena fikir positif aja.. demi ilmu.. cewah.. macam bagus je aku ni kan?

Penjejak Mimpi: Cikgu dah datang.. cikgu dah datang...

4 comments:

Kakzakie said...

Apa pasallah adik kakak ni.
Kena concentrate Sue. Jangan fikir nak balik aje ah:)

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Memang hajat di hati nak cosentrate tapi apakan daya.. Lain yang diajar lain yang keluar... Huhuhu.. :(

Cik Bella said...

Nak balik juga tapi kena tempuhi Final dulu ni :)
Kuatkan semangat :)

Bella follow sini. jom follow Bella
nabieliela.blogspot.com

Penjejak Mimpi said...

Cik Bella: Nak kuatkan semangat macam mana.. dah hilang pun.. eh! macam tajuk lagu pulak; semangat yang hilang.. hehe