Pages

Thursday, November 1, 2012

Hari Yang Suram dan Kelam..

"PERGHHH!!! tajuk kemain lagi ko yek? Suram la.. kelam la... bukan selama ni hari-hari yang ko lalui memang suram ke? memang kelam ke?" Ececeh... ntah apa-apa ntah...

Kat ofis hari ni orang tak berapa nak ada.. ada yang pergi kursus.. ada yang bercuti.. ada yang kena attend Hari Inovasi di HQ.. ada yang kena attend seminar teknikal.. so yang tinggal hanya aku dan mereka-mereka aja.

Time sedang berbual di dalam telefon dengan sorang member tiba-tiba dia cakap: "owh.. patutlah happy.. bos takda ya.. dah lama buat kerja gini?" lepas aku gitau yang IB takda sebab bercuti. Cis! tuduhan semacam itu sungguh tidak berasas! Tapi kan.. standard la keadaan macam tu; bila kucing takda so tikus akan bermaharajalela. Tak gitu? Gitu kan? Kan? Kan?

Penjejak Mimpi: Aku letih.. aku penat.. aku rasa tak sihat.. aku mengantuk.. aku ... aku ... aku ....

2 comments:

Deru Ombak said...

Heheheh...

Aku itu.. Aku ini.. Aku aku aku..

Banyak la Cik PM nyer aku yer..


** hujan Dari pagi sampai sekarang belum berhenti. :)

Penjejak Mimpi said...

Auntie: hehehehehe...