Pages

Monday, August 27, 2012

Dush!! Padan Muka Aku

PETANG tadi.. sembang punya sembang... dush!!! terkena batang hidung aku.. Huhuhuhu...

Bercerita punya bercerita... dush!! terkena lagi batang hidung aku.. Huhuhuhu lagi..

Bercakap punya bercakap... dush!! terkena lagi dan lagi batang hidung aku. Huhuhuhu lagi dan lagi..

Hmmm.. kadang-kadang kena 'dush' 'sepam' dua dulu baru kita ni tersedar dari 'lena' yang panjang..

Kadang-kadang kita kena 'dush' dulu 'sepam' dua baru tahu apa salah dan silap kita..

Kadang-kadang kena 'dush' dulu 'sepam' dua baru: "owh.... ya ke??"

Penjejak Mimpi: Tak cedera pun bila kena 'dush!!' tapi makan dalam seyhhh!! Apa pun terima kasih kepada insan yang sudi meng'dush' aku hari ni. Jasamu dikenang.. Ngeeee

2 comments:

MamaEma said...

kadang=kadang kita sendiri tak sedar kesilapan kita melainkan teman yang sedarkan...

Penjejak Mimpi said...

MamaEma: Betul tuh.. Sy setuju.. :)