Pages

Thursday, August 2, 2012

Bersara Selepas Disingkirkan

NAK kata sedih.. sedih juga bila baca kisah pemain badminton beregu wanita dari negara Tembok Besar; China ini yang mengumumkan persaraannya selepas disingkirkan dari skuad Olimpik China.

Pemain ini; Yu Yang dan tujuh lagi pemain badminton wanita (dari Korea Selatan dan Indonesia) dituduh mengatur perlawanan di dalam perlawanan badminton di temasya Olimpik yang sedang berlangsung di London.

Sedih tu sebab lepas ni tak dapat lagi tengok aksi dia yang hebat beraksi di gelanggang. Hmm.. tu la.. masa buat tu tak fikir baik dan buruknya..

Apa nak kata lagi.. dah hilang semangat kesukanan la tu...

Nak tau lebih detail sila skodeng di sini.

Penjejak Mimpi: Dah lama tak main badminton. Kasut sukan aku tu pun dah berhabuk.. Uhuk uhuk..

0 comments: