Pages

Sunday, June 24, 2012

Asyik Layan TV Aja..

HUJUNG minggu adalah hari-hari yang aku tunggu setelah lima hari berhempas pulas membanting tulang empat kerat di ofis. Perghh!! macam lah kat dunia ni aku sorang aja yang bekerja. Ekekekeke... saja ja tulis macam tu. Sebagai pembuka bicara mestilah ayat tu gempak sikit..

So dua hari ni aku hanya menghabiskan masa dengan menonton TV aja. Dari cerita inggeris membawa ke cerita tamil semua aku layan. Cerita melayu? Ops!! sorry.. aku kurang layan. Bukan boikot tapi kurang. Ha, jangan ada yang kata aku ni anti cerita melayu pulak ya..

Sebenarnya aku ada juga bawak kerja dari ofis tapi malam Ahad barulah aku start tengok. Actually layout drawing tu tunggu nak 'make-up' aja sebelum submit kat bos untuk disemak. Tapi rupa-rupanya aku tak save kerja aku hari Jumaat tu. Aduyai!! nasib baik tak banyak yang aku amend hari tu so tak lah pening aku buat kerja dua kali. Letih betul! Kebetulan aku ada print kerja aku tu so refer dengan hardcopy untuk buat sebarang pembetulan.

Yang tu insya-Allah esok boleh diplot untuk disubmit ke bos. Lepas ni aku akan pening kepala pulak untuk buat lightning protection system. Nasib baik bukan RISP. Kalau RISP.. lagilah gelabah aku ni. Almaklum.. aku ni bukanlah terror seperti sesetengah orang tu. Aku ni siapa.. technician cikai aja.. Buat kerja lembab macam siput sedut. Huhuhuhu <-- sesi merendahkan diri di malam hari.

Tapi sekarang.. aku masih belum memulakan sebarang usaha untuk buat drawing lightning tu. Oleh sebab nak dapatkan feel, maka aku dengan selambanya masih menonton saluran AXN sesambil mengupdate blog. Teruk kan aku ni? Ngeeee

Nota: Kalau buat drawing lightning protection system... kepala aku akan mula berpinar-pinar... <-- alasan aja tu..

Penjejak Mimpi: Err.. Puan, saya sub kat orang lain untuk buat drawing lightning ni boleh?

0 comments: