Pages

Tuesday, December 6, 2011

Sistem Baru Perkhidmatan Awam (SBPA)

SEMINGGU due ni orang gomen duk sibuk kisahkan pasal SBPA ni. Tak terkecuali opis aku. Minggu lepas dapat memo kate ade taklimat pasal ni di cawangan kami.

Kalo ikut jadual unit aku kene Jumaat ni. Tup-tup semalam aku dengar kensel lak. CC kate nak tunggu pekeliling kua baru nak buat taklimat bla.. bla.. Haish!! ntah ape-ape le dowang ni. Kalo da tau nak kene tunggu pekeliling awat hang pi kalut antaq memo kat sume unit? Hingarq sana sini duk kecoh pasal taklimat.. last-last kensel. Appa punya turrr...

Penjejak Mimpi: Dengarnye SBPA ni pasal kenaikan dan pelarasan gaji.. pasal pencen dan lenlain.

4 comments:

Faztee Danisha said...

kt ofs sy ni ade gk yg nk tau sngt psl bnda ni..slg xclear slg tu nk gk korek cerita

lianalovekhairi said...

Pekeliling tak keluar lagi,,,,memo yang terlebih pantas keluar dulu, kuikui.......

Banyak sangat rumours yang +ve & -ve saya dgr pasal SBPA...Tak sabar jugak nak dgr taklimat nie....

Penjejak Mimpi said...

FD: Ala, we wait and see aje lah..

Penjejak Mimpi said...

LLK: Tu la pasal.. ishk ishk ishk..