Pages

Wednesday, December 7, 2011

Dah Setahun..

PEJAM celik.. pejam celik.. da setahun rupenye umo anak buah aku yang paling kecik tu; Nur Iris Qalesya. Semalam la genap umo die setahun. Gigi da tumbuh 8 batang tapi jalan tak bape pandai lagik. Merangkak? Laju giler. Dengan sesape yang ade makanan, sah-sah die 'himpit' punye. Tapi bodi die tak le bape mongel sangat. Ekekekekeke..

Cume yang kureng best nye si kenit ni ialah.. die takmo dengan orang lain. Asik duk melekat kat ummi die. Kalo orang lain yang dukung, nangis bagai nak rak tapi tak kua air mate pon. Huh!! sejibik cam pelakon tamil. Ngeeee

So untuk Qalesya.. selamat ari jadi. Muge menjadi anak yang menyenangkan ati ummi dan ayah. Dan muge menjadi anak yang solehah bile besar nanti.




Nota: Kenit ini mempunyai mate itam yang besar.. :)

Penjejak Mimpi: Mmuuahh!! Andak sayang kamu (kalo realiti, die musti nangis sebab tak suke dicium)...

4 comments:

Kakzakie said...

Happy birthday Qalesya. Andak tu kalau boleh nak cium lekat itu yg dia tak mahu hihi...

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Hmmm.. memang pon..

pencinta agung said...

andaq tu asik nak cium je..

Penjejak Mimpi said...

PA: Mustila... :)