Pages

Thursday, November 17, 2011

Contest Teka Harga Burger!!

DITAG oleh LLK. Ingat da tak sempat nak join sebab aku ingat semalam tarikh tutupnye tapi nyata tersalah pandang tarikh. So aku akan join le contest ni. LLK ni macam tau jek aku ske makan beger tau.. :)

Contest dianjurkan oleh blogger cik Tikah. So nak tau lebih lanjut sile skodeng blog dia. Aku nak tag Ann, Faztee and Pencinta Agung.

So aku teka rege die dalam... erm... erm.. RM1.80 kot. Betul tak cik Tikah?


Penjejak Mimpi: Balik kang nak makan mekdi la... :)

12 comments:

Faztee Danisha said...

blanje sy..tgk gmbor burger rs tliur lk..

Penjejak Mimpi said...

FD: Jom.. tapi bukan awak terliur nak makan megi ker? Ekekekeke

Faztee Danisha said...

megi pun yer gk..jom blnje..post cni

Penjejak Mimpi said...

FD: pos tu buleh tp nanti membazir tak buleh makan.. da basi..

Faztee Danisha said...

oder online la..mintk antr ofis ni..mcdelivery..heheh..bgus x cdgn..byor cik PM byr online gk ke..

Penjejak Mimpi said...

FD: pasal bayor online tu takde hal tapi tak sonok la.. takde feel.. hahahaha

Faztee Danisha said...

aiseh..kempunann..

Penjejak Mimpi said...

FD: naseb badan...

Faztee Danisha said...

xpele..nt crik sndiri je bger tu..heh

Cik tikah said...

TQ yer sudi join. nak tahu harganya, kena uptodate dgn blog cik tikah. hehe.. :P

Penjejak Mimpi said...

FD: Itu yang terbaekkk...

Penjejak Mimpi said...

Cik Tikah: Ok.. :)