Pages

Thursday, May 23, 2013

Berbaloi Juga.. :)

DAPAT emel dari pembaca blog Bicara Seorang Aku kisah trip ke Pulau Pangkor tahun lepas. Bertanyakan sesuatu. Apa yang boleh aku bantu tu, aku bantu lah... :)

Tak sure dia baca entri yang mana. Mungkin yang INI, atau INI, atau INI, atau INI atau yang INI yang telah membuatkan dia tergerak untuk emel aku.

Ada juga komen yang mengatakan mahu bercuti ke Pangkor lepas membaca entri-entri aku tu. Hmmm... Rasa lenguh jari ni mengetuk keyboard laptop, rasa letih otak ni berfikir nak menyusun ayat dan mengingat balik memori itu seolah-olah berbaloi bila dapat emel ataupun komen yang positif macam tu. Sekurang-kurangnya aku tahu ada juga yang sudi untuk membaca blog merapu aku ni. Hehehehe..

Dan secara tak langsung juga aku dapat memperkenalkan destinasi pelancongan di Perak.. tak gitu? Haha.. Apapun kepada Srie, muga gembira di sana.. :)

Inilah emelnya. Lepas baca emel tu terus aku contact Rose bertanyakan no telefon abang Lee sebab Rose yang kenal brader ni. Lepas dapat apa yang aku cari, terus aja aku reply emel dia. Takpa.. kita bantu sesama kita.. :)

 Penjejak Mimpi: Cuti 3 hari ni nak kemana ha???

0 comments: