Pages

Saturday, May 18, 2013

Menunggu Bas Yang Tak Kunjung Tiba

TIKET bas aku jam 8.30am.

Tapi sekarang dah hampir jam 9am.

Penumpang ke Teluk Intan tiket jam 9am pun dah bertolak.

Orang Transnasional suruh bersabar.

Aku memang bersabar. Kalau tak sabar aku dah bakar Pudu Sentral ni..

Tapi aku dah mula panas.. dah mula berpeluh..

Kalau duduk dalam bas ada air-cond.. badan jadi sejuk.. tak berpeluh..

p/s Tiba-tiba teringat seorang ex-classmate dari Sabah dulu. Suka cakap macam ni dekat aku: "kita tak boleh bersentuhan, nanti berpeluh!". Sampai sekarang aku tak faham kenapa dia cakap macam tu. Ntah apa-apa dia tu.. :)

Penjejak Mimpi: Berapa lama nak tunggu nie.... :(

4 comments:

Kakzakie said...

Nasib baik boleh post N3 taklah boring sangat. Tunggu Sue tak lama lagi sampailah tu..

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Itulah kak.. nasib baik tab ada sebagai peneman. Huhu..

Isdawati Ismail said...

Jom beli kereta... PM kata tahun depan kereta turun harga...

Penjejak Mimpi said...

II: Ala... berjinggut la nak tunggu beli kereta. GST bakal kena bayar.. itu nak kena bayar.. ini nak kena bayar.. bila tabung gajah nak penuh? Huhuhu