Pages

Monday, February 11, 2013

Rock Oo

HUJUNG bulan nanti ada filem sekuel Rock iaitu Rock Oo. Filem lakonan Que Haidar, Khir Rahman dan lain-lain. Arahan pengarah sensasi Mamat Khalid.

Filem Rock (2005) boleh bikin aku ketawa walaupun dah tengok berulang kali. Baru intro tapi aku dah gelak macam lawak sangat cerita ni. Well, pada aku memang lawak. Dalam filem ni, pengembaraan banyak dilakukan di Taiping dan Ipoh. Ehem ehem.. Ipoh mali tatak sombong wooo. 

Kenapa aku suka tengok filem ni banyak kali? Sebab ceritanya banyak mengimbas kenangan lalu.. dengan lagu-lagu rock kapak yang easy listening.. pakaian diorang... jalan cerita.. perghh!! memang rock uwww!! Lepas tu siap dengan effectnya yang mana kalau fikir secara logik memang tak masuk akal tapi tu lah filem Mamat Khalid. Haha..

Sesiapa yang belum pernah layan filem Rock ni, apa kata korang layan dulu baru dapat feel untuk layan filem Rock Oo.

Penjejak Mimpi: Entah kenapa filem ni sangat 'dekat' dengan aku.. :)

2 comments:

ida ibrahim said...

harap2 citer ni best mcm cite ROCK yg lama....

Rock uuuuuu....

Penjejak Mimpi said...

ida: hmmm... harap2 la... hehe