Pages

Friday, February 1, 2013

Art of Deception


DIBACA bila stress. Haha.. Orang lain bila stress baca buku topik ringan-ringan, kan? Aku pula baca buku topik berat-berat untuk hilangkan stress. Hmmm... ada ka?

Hasil tulisan Jerry D. Gray seorang mualaf yang kini menetap di Indonesia. Bekas askar udara US. Buku ni membongkar propaganda US dalam hal Black September atau lebih dikenali sebagai 9/11. Siapa dalang dan mastermind dalam 9/11 tu.. terselit kisah Dajjal, member 0f 300.. freemason dan ahlinya.. dan lain-lain.

Aku tak habis baca lagi buku ni sebenarnya. Mana nak habis cepat; time stress dan time nak tidur aja baru baca so sudah pasti akan mengambil masa yang lama. Tak gitu? Haha..

Penjejak Mimpi: Tahun ni tak mahu beli buku lagi. Nak habiskan stok sedia ada.

6 comments:

Kakzakie said...

Kakak suka buku macam ini menyelongkar kisah disebalik kejadian.

Penjejak Mimpi said...

kakzakie: Memang menarik kan kak? Kurang2 kita tahu rahsia disebalik semua kejadian yang berlaku di sekeliling kita... :)

ida ibrahim said...

mak pn de beli buku ni...beli thn lepas...tp smp la ni xbis baca...sbbnya br je beli buku-buku lain yg menarik gak utk di baca...hehehehe

nnt nk smbng baca lah...

p/s:rak buku dh penuh lerr...blh sponsor utk mak beli rak buku br x nyah :-D

Penjejak Mimpi said...

Nyah: nak sponsor? Boleh..tp nyah beli dulu untuk mak.. pastu baru mak beli untuk nyah. Barulah fair n square, kan? Haha

ida ibrahim said...

boleh lak camtu....nyah dlm idup ni mana yg de adil....sume mmg xadil...hehehehe

nyah, mak suggest baca buku Who Moves My Cheese? by Dr. Spencer Johnson...bagus buku ni...eh ke mak dh bg nyah bc dulu...ilang ingatan dh mak ni...huhuhu

Penjejak Mimpi said...

Nyah: mak tak pernah baca lg buku tu. Nanti mak cari tp entah bila sebab azam 2013 tak mahu beli buku lg. Nak habiskan buku sedia ada. Errr... pe kata nyah pos aja kat mak? So mak tak yah beli. Haha...