Pages

Wednesday, August 3, 2011

Sama Aja..

MASUK ari ni, da tige ari sume umat Islam berpose termasuk le aku. Environment kat opis pon macam bese ajek cume takde le suasana makan pagi dan minum petang beramai-ramai. Time rehat pon ramai yang hanye duk kat opis. Ade gak la yang kuar; cuci mate agaknye di Mid Valley ni.

Untuk aku, same ajek cume bezanye di minggu pertame pose ni turn aku lak minit surat masuk unit. Memang tak terkejar aku sebab kebetulan ade odit 5S.. pastu nak buat kuarters standard.. dan start kelmarin ade lak nak kene wat drawing untuk gelanggang futsal untuk pojek kuarters di Sungai Besi tu.

Kuarters standard tu sebenonye aku da siap tapi bese la.. name pon wat drawing so kalo de perubahan dari pihak arkitek tu da lali dah kami ni. Nak marah pon tak gune sebab da memang camtu. Ade pojek tu yang da tender pon.. tup-tup ade design changes. What to do? Redha aje lah..

Dan untuk kuarters sandard ni jugak, kami kene wat laluan trunking untuk setiap tingkat. Sebelum ni tak yah buat pon. Err.. yang tu aku kurang pengetahuan sket so karang nak berguru dengan sifu J44. Harap-harap die ade kat opis. :)

Untuk gelanggang futsal tu.. aku de masalah sket. Tengah tunggu drawing arkitek. Dah kire lux die dah.. da tau nak gune lampu ape.. Nak gune lampu metal halide (high bay) 250watt. Tapi aku muskil sebab gelanggang tu takde siling so cane ek? Errmm.. yang tu nak kene tanye pendapat second boss la pulok.

Kesimpulannye, sama ada bulan pose atau tak.. bebanan tu tetap sama; tanggungjawab tu tetap sama; lambakan dan timbunan keje tetap sama. Tapi aku? Tetap menten.

p/s "Takpe-takpe.. kayuh pelan-pelan. Buat ape yang termampu ajek" <-- ati aku berkate.

Penjejak Mimpi: Lame giler tak berblogwalking.. Sori ye kengkawan :)

6 comments:

Anonymous said...

jgn ponteng2 poser taw.............

Penjejak Mimpi said...

Anon: Baikkkk...

Anonymous said...

mmg x de siling pn, gantung je la kat atas bumbung tu..

Penjejak Mimpi said...

Puan Anon: Memang la gantung ajek kat siling tu. Ni nak mengisahkan drawing. Nak transfer cane..

Anonymous said...

ko nak aku naik atas ajor ko ke yeop?

Penjejak Mimpi said...

Anon: Aku da dpt drawing structure tadi. Tapi skang nak kene kosentret kat drwg kuarters dulu... :(

p/s tengs yaw :)