Pages

Sunday, July 29, 2012

Menghargai Diri

Ok tak? Ehem ehem..
LEPAS projek di KL tu tender.. aku cadang nak sambar Samsung Galaxy Tab 2 7.0 la. Ermm.. ada kena mengena ke tender projek tu dengan angan-angan Mat Jenin aku ni? Takde kena mengena langsung samada dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Hehehehe...

Cuma rasanya itulah 'terapi' dan hadiah terbaik untuk menghargai diri aku sendiri yang 'berpenat lelah' menyiapkan projek tu yang amat 'mencabar'. <-- Cik PM sungguh poyo!

Tadi dah usya website Samsung dan dah buat comparison dengan Samsung Tab yang pernah keluar sebelum ni. Aku cuma pentingkan berat, saiz, processor (yang ni penting), OS (penting juga), memori dan Mobile Officenya. Camera tak penting ke Cik PM? Pada aku tak berapa sangat. Kalau keadaan memaksa, aku boleh guna handset aku sekarang; Sony Ericsson Xperia Arc aku tu. 8MP tu beb. Kalau tak.. dah ada kamera Sony aku tu so takde masalah rasanya.. <-- kes 'matlamat menghalalkan cara' lah ni..

Tapi tu angan-angan aku aje. Beli atau tak belum pasti (tapi nampak macam akan beli ajek? Uhuk uhuk uhuk..)

Aku buat comparison tu kat sini.

Penjejak Mimpi: Ada gak cadang nak bercuti lepas semuanya settle. Nak release tension konon-kononnya.. :)

2 comments:

Nur Danisha said...

ok sy sngt jeles..angan utk sambar 1 xdpt..konon rzki APC tahun ni leh grab 1 samsung,tp lebur...skali skala nk gk labur duit utk diri sndiri..nmpk jugk

Kakzakie said...

Masih solo-solo boleh beli aje tak ada siapa nak larang. Duit sendiri apa susah. Tak ada tanggungan..