Pages

Wednesday, February 29, 2012

Expo Buku Islam 2 di Putrajaya - Last

NI gambar-gambar yang sempat aku snap masa pergi ke expo buku ari tu.. :)


Pintu masuk ke Auditorium Cempaka Sari; tempat ekspo buku diadakan.

Iman sedang jawab soklan Matematik oleh cikgu Ez.

Lagi gambar Iman sedang jawab soklan Math. Alhamdulillah dia dapat jawab dengan betul. Upahnya ialah belon. Keh keh keh..


Gaya senyum si Qalesya ni macam menang sejuta ringgit ajek. Ni pemandangan kat pintu masuk. Budak pakai baju belang tu ialah kakaknya si Qalesya iaitu Qaisara.


Antara booth yang ramai pengunjung yang menyerbu..


Booth Mustread pun sama. Menjadi pilihan ramai pengunjung..



Budak kecik ni tengah mengamuk sebab gagal memanjat bangku kayu tu. Yang ada jari terselit kat tepi tu ialah Iman yang sedang sibuk menggodek iPad umminya..



Ni gaya nak mencium pipi umminya.




Ni benda-benda yang aku beli kat ekspo tu.. :)



Booth Aman Palestin. Datanglah beramai-ramai..




Andak Qalesya sengih bagai nak rak tapi dianya sibuk membelek henpon ummi dia. Grrrr..


Nota: Pic Qaisara takda sebab time bergambar kat luar dia merajuk dengan aku. Aku marah dia sebab dia nakal (aku tak garang la...)

Penjejak Mimpi: Windu la kat si kenit tu.. :(

2 comments:

FD said...

yuhu akhirnye samapi gak sy kt expo tu..tmbh buku lg..
dah habis byr loan TPK
last day br nak g EXPO buku Islam

Kakzakie said...

Untung di sana selalu ada expo buku, kalau di JB expo buku Cina yg banyak. Agaknya org JB tak suka membaca...