Pages

Wednesday, September 21, 2011

Menggamit Memori

ACTUALLY da lame aku menyedari wujudnye blog ni. Punce cane aku leh ter'terjah' tak sengaje blog ni pon aku da tak ingat.. (nak tunjuk betape lamenye la konon..).

Walaupon blog ni tak slalu di apdet tapi isi blog ni memang betui-betui menggamit memori aku sebagai anak Ipoh. Tagline die "Ipoh mali tatak sombong" tu.. pergghhh!! Klasik wehh... Ehem.. ehem... macam betui dan tepat ajek tagline tu.. Ekekekekeke.

Aku puji usaha blogger-blogger ni sebab dengan adenye blog ni, anak-anak mude skang (especially anak Ipoh sendirik) sedikit sebanyak tau sejarah bandaraya Ipoh ni.

Dan aku? Memang manyak entri dalam blog tersebut yang membuatkan aku terkenang-kenang zaman 'mude' aku dulu. Especially Super Kinta.. Bazar Bulat.. Yik Foong (atau name lain die Glory) dan lenlain.

Header kat atas tu aku cilok dari blog Super Kinta. Hah, sensenang korang terjah la blog ni.. bace.

p/s Promot blog orang kampung.. hehehehehe

Penjejak Mimpi: Da lame tak ronda Ipoh.. :(

4 comments:

Faztee Danisha said...

xsempat nk ronde ipoh gk..lepak2 kt pdg dpn kolej..majestic etc....miss so much dat memory!

Penjejak Mimpi said...

FD: Kolej tu da tak wujud pon..

Faztee Danisha said...

yup tahu..'bekas' dan persekitaran tu yg jd sejarahnya

Penjejak Mimpi said...

FD: bekas? :P