Pages

Thursday, December 24, 2009

Sunyi..

Salam.
PAGI ni sampai opis awal. Belum jam 7am aku da sampai. Takde sape yang sampai lagi time ni. Sunyi giler opis ni.. Hanye berteman deruan angin kipas aku tu.. :) Dalam komuter pon tadi tak ramai. Maybe ramai yang amik cuti. Ye la, ujung tahun le katekan.. Nak perabih cuti yang berlambak-lambak tu kot.. At the moment, aku tak plan nak amik cuti lagik. But maybe awal Januari kot... itupon tak sure.. Nape dowang ni tak sampai-sampai lagi ek?? Muskil lak aku....

7 comments:

me said...

apsal lama x update blog??

penjejak.mimpi said...

Salam...

Sejak kebelakangan ni penat giler. Kat opis banyak mende nak kene setel. Kena lak projek nak tender... Maybe lepas ni, insya allah de entry terbaru.. Pe pon, tqvm sebab sudi mengikuti perkembangan blog saye. :)

me said...

apsal ko skema giler dgn aku ni?? ni aku la, org tkt 7..

penjejak.mimpi said...

salam...

ye r... "saye" musti le skima sebab "saye" tak kenal "awak" lagik... tapi memandangkan "saye" da tau sape "awak" maka lepas ni no more "saye" dan "awak". otomatiknye akan bertukor kepade "aku" dan "ko"... muahahaha...

hampeh tui ko yek...

penjejak.mimpi said...

tambahan:

pandai ko menyamar disebalik nickname "me".. huh!! berlindung disebalik lalang sehelai... :)

me said...

bukan menyamar, aku x nk org kenal aku la..

penjejak.mimpi said...

k lah... memandangkan ko namo orang kenal ko so aku panggey ko dengan name EL aje la ek? ala-ala ella gitu... wakakaka.... :)